Exceptional Customer Service

Exceptional Customer Service
Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα καλύπτουν όλο το εύρος της εξυπηρέτησης του πελάτη. Μπορούν να εφαρμοστούν ως ανεξάρτητα και αυτοτελή προγράμματα μικρής διάρκειας ή ακόμα και να αποτελέσουν μέρος ενός μακροσκελούς εκπαιδευτικού προγράμματος/ ακαδημίας.H μεθοδολογία μας περιλαμβάνει:
- Παρατήρηση των συμμετεχόντων εν ώρα εργασίας με σκοπό την εξακρίβωση των αναγκών τους
- Σχεδιασμός του κατάλληλου προγράμματος σύμφωνα με την κουλτούρα της κάθε εταιρίας
- Υλοποίηση του προγράμματος
- Αξιολόγηση του προγράμματος
- Follow up στερέωσης της διδαχθείσας γνώσης
Κάποιοι από τους επιμέρους μας τομείς περιλαμβάνουν:
- Συμβουλευτική Εξυπηρέτηση Πελατών
- Αποτελεσματική τηλεφωνική εξυπηρέτηση
- Cross selling & up selling στην εξυπηρέτηση πελατών
- Customer service coaching
- Διαχείριση Stress στην εξυπηρέτηση του πελάτη